Kızlar 11 haftalık hamileyim ve yüzümde tüylenme sorunu var hamile kaldıktan sonra yapmak istemedim doktora da sormadım açıkçası idare ederim diye yok olmuyor çalışıyorum sürekli ağda vs uğraşılmıyor sivilce yapıyor evde phılıps lumea cihazım var yalnızca yüzüme yapsam çok sık yapmamak kaydıyla sorun olur mu acaba doktora sorup bilgisi olan var mı ?