Burda fazla bu hastaların hikayesi ni görmediğim için
İçinizi rahatlatmak amacıyla yazıyım dedim
Planlı sezeryanım vardı bu sabah dünden yatışım yapıldı tetikler falan yapıldı kimin ameliyat edeceğini de bilmiyordum bu sürec benim için hep korkulu geçti
Ama ameliyat tım çok şükür normal sezeryan gibi kanamasız skntısız geçti. Üniversite hastanesinde oldum. İçinizi ferah tutun korkmayın….