Kubranur11 Kikiriki doktirunmu soylemisti canim nuba gore kiz diye kac haftalikken kiz denildi erkek cikti
Kikiriki Kmsleyll biz hatta emin olmak için chat gbt ye de sormuştuk o da nub a göre %90 kız demişti ve bencede hiç belli olmuyor
Kmsleyll Kikiriki Ya belirtilerde sürekli değişiyor mesela erkek olup çok rahat geçirenide var 9 ay kusanıda yada kız olup hiç kusamayanınıda var bende anlamadım insan merak ediyor bu süreçte ama hiç bişey beklediğimiz gibide çıkmıyor
Kikiriki Kmsleyll ben hiç belirti yaşamıyorum hiç midem bulanmadı hiç tiksinmem olmadı ama bir arkadaşımda hergün kustu onunda erkekti
BirAnneikibebek0 Kikiriki Evet ben oğlumda doğum yaptığım güne kadar midem bulanıyordu şimdiki hamileliğim çok rahat geçiyor.her hamilelik aynı olmuyor sanırım
Elismom Zeyzeyy- teşekkür ederim inşallah bi kızım var bide hayırlısıyla sağlıklı oğlum olursa Allahtan başka ne isterim💞