Bayramı beklemeyin gidin, kızınızı da babası idare etsin biraz tamam imam diyorsunuz ama yanında bir günlüğüne götürünce hiç kimse hiç bir şey diyemez. Kendinizi ve bebeğinizi riske atmayın. Beklemeyin hastaneye gidin. En yakın hastane nere ise orada zaten kalp atımı takibi yapılır. Seni hemen doğuma bile alabilirler.