Arkadaşlar merhaba ❤️ son adet tarihim 3 mart. Beklediğim adet tarihi de 3 nisan civarı yani hemen hemen 1 hafta var. Bundan ortalama 1 hafta-10 gün kadar önce tulumba yerken aşırı derecede yumurta kokusu hissettim midem kaldırmadı yiyemedim. Ve çorba içerken bana çok tuzlu geldi halbuki tuzu normalmiş kimseye fazla gelmedi. Son günlerde de özellikle sabaha karşı midemde aşırı derecede yanma ve bulantı var. 2-3 gündür de göğüslerim davul gibi, sızlıyor. Sanki biri sıksa patlayacakmış gibi hissediyorum. Tabi bu adet belirtisi de olabilir. Dayanamadım bugün gittim test aldım ve sonuç silik de olsa 2 çizgi çıktı. Telefonda net gözüküyor mu emin değilim. Sizce hamile olabilir miyim? 💘 Benzer şeyleri yaşayanlar oldu mu?