dasdogengul olmazsa olmaz değil tabi ama bence yaptır. Bebeğinin durumunu takip etmek, nasıl olduğunu bilmek önemli bence. Sonuç iyi veya kötü. Sonuçta o senin bebeğin. Allahtan geldi diyerek kendini hazırlarsın.
Güzel çıkarsa da sağlığı için şükredersin..
tabi seçim senin canım💕