Srna bence tek daha güzel. Çift isim zor geliyor artık herkese. Oğlumda öyle yaptım. Pişman oldum sonra ailenin yarısı ilk ismini yarısı ikinci ismini okuldaler ikisini birden kullanıyor. Kafası karıştı çocuğun. Sonraki çocuğumda tek isim koydum. Şimdi yine hamileyim yine tek koycam. Tek daha iyi sade net. İlay da çok güzel bi isimmiş anlamını bilmiyorum tabi