Zeynepackgz Kızlar 12 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı 413 randevu alcam tekrr doktor ztn sonucu görmeden toz şase yazmıştı ama çok yuksek geldi internette bebeğe zararı olacağını söylüyor birşey çıkar mı sizce böyle olan varmi
Edafmo Zeynepackgz doktorun yazdığı şeyi sorgulamak çok anlamsız ya hele de yani google a sormak. Google da baş ağrısı bile kansere çıkıyor. Doktorunuzun yazdığı ilacı kullanmayacak kadar güveniniz yoksa bence doktorunuzu değiştirin.
Girlmama Zeynepackgz kız bir virgül koymadın diye konu nerelere geldi neyse monurol şase mi verdi ben onun pek işe yaradığını düşünmüyorum en azından bende yaramadı tabi bünyeden bünyeye farklılık oluyor doktorun bu değeri öğrendi mi çünkü ilqcı önce yazmış antibiyotik verir belki o daha etkili
Zeynepackgz Edafmo Bn doktoruma güvenmiyorum demedim ztn enfeksiyon çok yüksek bebeğe zarari olurmu bunu yaşayan oldumu dedim kulllanacam tabiki
Edafmo Zeynepackgz yazınızdan şasenin bebeğe zararı varmış gibi anlaşılıyor ya da ben öyle anladım kusura bakmayın. Enfeksiyon hamileliğin her anında riskli bir durum. Şaseyi mutlaka kullanın. Doktorunuza tahlil sonuçlarını gösterin dırıma göre fitil veya antibiyotik başlayabilir. Ben 29+2yim başından beri kronik olarak yaşıyorum enfeksiyon problemini. Ara ara antibiyotik, toz şase ya da fitil şeklinde durdurmaya çalışıyoruz. Aynı zamanda kızılcık suyu ve kuru dutun suyu da iyi geliyor
MerveMuhammetYusufLina İlaç kullanmazsanız artarak devam eder o zaman zararı olur. Bende de enfeksiyon çıkmıştı bu gebeliğimde az diye tek kullanımlık toz verdiler öncekinde fitil vermişlerdi. Kullandığım gibi de geçti şükür
Zeynepackgz Edafmo bnde gebeligimden beri yüksek cikiyor şaseyle dusmutu ama o 130 du bu yüksek geldi sizin değeriniz kacti bn doktor ne onerirse tabi kullancam ama umarım bebeğime bir zararı olmaz
Victorias Abla, yazdığından “doktorun verdiği ilaç bebeğe zarar verir mi” anlamını ben çıkarmadım. Test sonucun yüksek, bu bebeğe zarar verir mi diye soruyorsun. Ama bunun cevabını alacağın platform da burası değil, doktorun bizzat.
Zeynepackgz Basakparlar ilaç tehlikelimi diye sormadım bu derece yükselen değeri yaşayan varmı sorunsuz halleden varmı diye sordm
Edafmo Zeynepackgz uzun süredir test vermedim ama yüksek çıkıyor benim de. İlaçlarla düzene sokarsınız inşallah bişeycik olmaz
Zeynepackgz Girlmama aynn 😂yok öğrenmeden yazdı ama bn tekrar yarına randevu aldım çünkü değeri görmeden verdi bunu içim bu gece yarında gidim içtiğimi soylim ona göre ne yazacaksa yazsın umarım bebeğe Bir zararı olmadan atlatrirz
elfbcr Zeynepackgz o ilk haftalarda benim de aşırı fazlaydı şu an 30 haftalığım yani en başından beri var ve doktor ne verdiyse kullandım hatta antibiyotik bile kullandım kaç sefer günde 3/4L su içtiğim oldu her şeyi yaptım ama geçmedi hala sürekli tekrarlıyor siz yine de kullanın gittiği yere kadar..😃
Zeynepackgz elfbcr kullancam canım yarında gidim değeri görsün belki dozunu artırır bebeklerimizi sağ sağlım kucagimkza alalım inşallah
Borttee 1000 mg antibiyotik kullanıyorum. şuan toz saseler bir işe yaramadi.doktoruna güven enfeksiyon daha tehlikeli
Basakparlar Zeynepackgz bende zaten sana ilaç tehlikeli demedim yüksek çıkmış çok riskli demek istedim sen orda sormuşsun ya hani bebeğe zararı olur mu diye enfeksiyonun bende sana anlaman için ilaçtan bile çok tehlikeli olduğunu demek istedim anladın mı ?
Arkgzem Bu enfeksiyon belası bende de geçmiyor sürekli tekrarlıyor şaseler bir işe yaramıyor antibiyotik te kullandım oda geçirmedi düşürdü sadece canberry tablette kullanıyorum yok bir türlü geçmiyor 26+5im sancı yapıyor yanma yapıyor çıldırmak üzereyim bayramdan sonraya randevu bulabildim tekrar gidicem çare bulan varsa bizede söylesin