Beriliko Hanımlar kilolu bebrkler kendini itiyo daha kolay doğuyo diyolar doğrumudur acaba ilk kızım 3575 doğdu çoktakolay olmadı 2.ablasını geçicek sanırsam 37 hFtalıkken 3400 dü 38+4 oldum daha gelen giden yok 4 e yakın doğucak sanırsam 4 e yakın ve 4 normal doğum yapanlar varmı nasıl geçti🙄
Anneballari58 Beriliko Allah kolaylık versin inşallah ikinci doğumunuz ya kolay olur benimki ilk o nedenle 4 normal doğumda beni aşar gibi🍐
Varol Beriliko korkutmak istemem ama benim ilk 2895 ikinci kızım 3500 normal dogumdu ve ikincide belim kopuyo sandım ebeler hiç müdahale etmedi odada kendi kendime dogurdum nerdeyse kesi yapmadilar
Reina Beriliko geçen bi doğum izledim 4800. Dikişsiz epiduralsiz. Sanırım doktoruna göre değişiyor bu. Ve evet dediklerine göre kilolu bebekler kendilerini daha kolay ittirirmiş
PamukTurta Beriliko ben oğlumu 4.500 kilo ile doğurdum normal doğum kolaydı. Kızımı 4000 kilo doğurdum kızım daha zordu 😂😂 kilolu bebek daha kolay oluyo
Mehtapsato Valla ilk kizim2.440 gr dogdu erken dogum du cok kolay olmustu ikinci kizim 3.850 gr dogdu cok zor olmustu simdiki hamileligim de bilmiyorum ne olur 32. Haftamda gittim 2 kg di daha ama kucuk bebek sanki daha kolay oluyo birde doktor faktoru var ilk dogumumu yaptiran doktorum okadar iyi di ki keske bulabilsem onu ikincisi ise sanki bi kasapti yani duruma gore degise bilir canim
Duygu22 Benim oglum 4130 dogumustu canim tabi kesildi dikis oldu cok zor gecmemisti sukur 🙏🏼 su anda 38 haftalik hamileyim bakalim bu nasil olcak 😅
Akgunzeynep Beriliko aynı durumu bende yaşıyorum ilk kızım3.700 doğdu normal Doğumla. Şimdi ikinci ablasındanda kilolu doğacak eneye sordum kaç kiloya kadar normal doğum yapabilirim diye. Oda 3.700 doğurduduysan 4 kiloyu da rahatlıkla doğurursun dedi
Beriliko Akgunzeynep inşallah öyle olur korkmaya başladım çünkü bebek doğmadıkça içerde büyüyohaliyle🤷🏼♀️
Halvaci Beriliko bana doktorum 3750 olduğu için sezeryan önerdi hem çatı darligim vardı hemde bebek iri hazne de çıkarken zorlanir diye