Kızlar 3 defa kimyasal gebelik yaşadım gerekli tüm doktorlara gittim sorun yok denildi. Ufak bir pıhtılaşma çıktı kan sulandırıcı iğne kullandığım halde üşene de tutunamadı bebek. Hsg çektirmiştim daha önce bugün doktor Hitereskopi yaptır dedi. Yaptıran var mı ? Rahim filmi gibi mi ? Sonrasında gebelik elde eden oldu mu ? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz