Edafmo Eceeeeemmm ben doğurduğum gün kullanmaya başlamıştım önceden kullanılmasına gerek var mı emin değilim
Melikekorkmaz İlk gebeligimde 37. Haftada kullandim ucunu çıkarmasına yardımcı oldu şu anda 38deyim dogumdan sonra kullancam nasip olursa
Eceeeeemmm Melikekorkmaz ya benim göğüs uçlarım yara olmaya başladı böyle sertleşmiş gibi aslında krem sürüyorum ama fayda etmiyor gihi