Adet oldum 10 gün sonra tekrar adet oldum ilk 3 gün sadece lekeleme oldu sonra kirmziya döndü sandim hamilelik mi acaba diye testler 1 hafta boyunca yaptim 4 tanede silik çıktı büyük ihtimal kurma çizgi değerler negatif 2 oğlum var ama kendimi hala inandiramadim hamile olmadgini