4 senedir anksiyete ve panik bozukluk hastasıydım ilaç kullanıyordum taa ki gebeliğimi öğrenene kadar gebeliği öğrenince doktor kontrolünde bıraktım 18 haftalık oldum ama bugün beni kaygılarım korkularım aşırı derecede zorluyor sanki ölecekmiş gibi hissediyorum ruhum çekiliyor gibi ataklarım gelmemesi için kendimi zar zor telkin edebiliyorum sizce ne yapmam gerekiyor ilaca yeniden başlamalı mıyım