Anniskoo1 biliyorum o hisleri ilk trimesterımda bende de çok fazla oluyordu bir anda sanki kendime yabancılaşıyordum aşırı mutsuzdum ve sürekli acaba bu beni öldürür mü diye düşünüyordum. Atak geldikçe yüzleştim kendimi telkin ettim aylardır hiç gelmiyor siz korktukça beyniniz ona odaklanacak ve sürekli gelecek bu bir süreç ilaç kullansanız da geçecek kullanmasanız da hiçbir korku, duygu baki kalmayacak