nnkullanici8228 benim arkadaşım orda doğum yaptı ilk doğumunda gebelik zehirlenmesi yaşadı şehir Hastanesi’nde baya sıkıntı yaşamış fark edememisler başlangıçta falan, 2. Doğumunda Uludağ üniversitesine gitti ilk gebeliginde boyle bişey yaşadığı için sık sık kontrollere çağrılmış, baya ilgilenmişler memnun kaldığını anlatır sürekli. Benim bi deneyimim olmadı ama bu şekilde duyduğum için fikir olur belki diye anlatmak istedim 🥰