Kızlar. Öyle bi karnım sertleşiyor bağırsaklarım ağrıyor ki anlatamam. 2 gündür tuvalete çıkamıyorum. Bu da karnımda sertleşme yapıyor hatta yürüyemiyorum bile. Ağlıyorum artık acıdan. Doktora gittim bugun nst sancı çıkmadı. Dolcesoft içtim hala gelen giden yok. Napıcam? Valla ölmek üzereyim bebişe bir şey olur diye de korkuyorum