neslim1995 yeni hastane yapıldı eskisine nazaran daha güzel doktorların bi çoğu genç ve yeni geldi ama imkan olarak devlet hastanesi yani ,ayrı bi diş hastanesi de yapıldı ve çok fazla doktoru var istediğiniz hergüne randevu bulabiliyorsunuz o çok iyi. Onun dışında özel yok bir tane tıp merkezi gibi bi yer var tam olarak ne halta yarıyor çözemedim