Sevgi_K cep numarasını size verdi mi ilgili mi bayağı ben Dörtyol’dayım da düzenli gidebilmek adına doktorum olarak görebileceğim bir dr bakıyorum, bir de bazı yorumlar okudum çok iyi demeyen de var :) hastane biraz eski gibi en azından giriş kısmı dogru hastaneyse baktıgım eğer tam olarak dr ile sürecini anlatır mısın yormazsa seni:)