worin Benim de ilk hamileliğimde 39+4 de yoğun sümüksü akıntıyla birlikte nişanım gelmişti açık pembe renkte 2 saat içinde sancım da başlamıştı zaten açılmanız ve az da olsa sancınız varmış bence yarın kesin doğar. Allah yardımcınız olsun sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın insallah 😊