buketozay 2 gebelikte de oldu tam geçti ağrılarım derken yanma başladı hiç bir iş yapamadım doguma 3 hafta kaldı korkuyorum uykularım kaçıyor küçüğüm 2 yaşında nasıl bakarım diye o acılarla öyle düşünüyorum bi 10 gün sürüyor
Sonra geçiyor da sezeryan acısından daha beter ağlaya ağlaya yürürdüm doktora da gittim hep dikişlerin vs hep iyi demişlerdi