BebegimVeBenn_  Çok heyecanlıyım 1 kızım var 2. Bebişimiz ise yolda inşallah bugün kalp atışını dinledik çok şükür 8+1 olduk sizce cinsiyet ne kese şeklinden falan anlayan varsa bakabilirmi 🥹🌺