melisa_ivanova Kızlar merhabalar 4 gün önce doğum yaptım bebeğimi düzenli emzirdim ama şimdi ilaç kulanmam gerek ve emzirmeyi brakmam lazım 1 gün emzirmedim göğüslerim şişti çok fazla süt geliyor ne yapmam lazım nasıl keseceğim
Edafmo melisa_ivanova bende yaşadım bu durumu. sütü kesme. 1 gün boyunca sağım yap ve sütü dök bebeğine verme. Süren bittiğinde son kez sağım yap sonraki toplanan sütle bebeğini beslersin yine.
Prensiminannesiyim melisa_ivanova bende sezaryen sonrası çok kötü oldum emziremedim ağrıdan süt sağmadığım için bu seferde mastit oldum mahvoldum ben yaptım siz yapmayın sağım yapın 3 saatte bir ya da 2 saatte bir benim başlarda hiperlaktasyon vardı her dakika akardı dursun artık yeter derdim kızım ek gıdaya geçince kesildi ah dedim keşke yine aksa 🤦🏻♀️😩😢🥹 emzirmek çok güzel bişe o yüzden emzirmeyi kesmeyin sağın
Girlmama melisa_ivanova sağıp dökeceksin bana dün sakinleştirici serum yaptılar benimde şişmişti 2 defa 15 er dk sağıp döktüm sonra emzirdim
Hshshzgsghzhshs melisa_ivanova neden ilaç kullanacaksiniz diye kesiceksiniz ki ben doğum yaptığımda 6 gün yattım hastanede o sıra damardan antibiyotik parol verildi sürekli doktora sordum sütten bebeğe geçmez dedi hep emzirdim eve geldiğimizde de antibiyotik kullandım 12 gün ve hep emzirdim kesmedim kim dedi size kesin emzirmeyi diye
melisa_ivanova Edafmo antibyotik kulanmam lazım hatta operasyon bile geçirebilirim o yüzden kesilmesini istiyorum
Edafmo melisa_ivanova o zaman kadın doğum doktorunuzla konuşun, ilaçla kesilebiliyor böyle durumlarda doktor onay verirse
Parinas melisa_ivanova antibiyotikte ameliyatta engel değil ki emzirmeye. Ben ilaç da kullandım ameliyatta oldum. Çıktığımda 1 2 saat sonra göğsüm taş gibi olmuştu hemen kadın doğumdan sağım makinesi getirdiler kuvvetli. Onla sağdım rahatladım evde de sağıp sağıp döktüm bi süre narkoz atılana kadar en azından. Sonra emzirmeye devam ettim taa 2 yaşa kadar. Ama illa kesilecek başka türlü olmaz dediyse doktor yapacak bişey yok sütün kesilmesi için ilaç veriyor doktorlar süt geri çekiliyor. Çok geçmiş olsun umarım sıkıntınız neyse kolayca iyileşirsiniz
2205 Doktor kesilmeli mi dedi çünkü bende antibiyotik kullandım enfeksiyondan kaynaklı 2 ay kadar ama kesmedim emzirdim
minismom melisa_ivanova kadın hastalıkları doktoruna gidip ilac yazdırabilirsin dostinex o kesiyo sutu