Kızlar oğlum 3 ay 24 günlük. Doktorum gelişiminin önde gittiğini ve destekli oturtabileceğimi söyledi. Kucağıma da aldığımda yani yatırdığımda sırtını dikleştiriyor oturmak istiyor. Oturmaya hazır gibi. Kafa tutuşu çok süper olmasa bile yine önde gidiyor. Acele etmek istemiyorum yine de. Deneyimli anneler bilgilendirir misiniz?