Kizlar 24 haftalik oldum hem arastirma hastanesinde hemde devlet hastanesinde kontroldeyim bugun devlet hastanesinde ki doktorum ameliyatta oldugu için farkli bir doktora gorundum referans araligi 70-99 olan glukoz degerim 118 cikmis 3 gun once dahiliyede yaptirdim dahiliyesi olumsuz birsey demedi dogumu arastirmada kontrol altinda oldugum prof yaptircak ve seker yuklemesi önermiyor bu 3. Dogumum olacak ayni durumu yasayan var mi aranizda yaptirmadim bugun seker yuklemesi