Yaklaşık iki ay önce doğum yaptım sancılarım gelince monitör (nst) ötüyordu sürekli sırt üstü konumdaydım hamileligim boyunca sırt üstü uzanırken hep bir daralma nefes alamama gibi oluyordu sürekli doğumda da ebe daha önce göründün mü diye sorunca meraklandım doktora gitmeli miyim benim gibi olan varmı hangi doktor bakıyor