kızlar bildiğiniz üzere tatil 9 gün oldu. En başından beri takipli olduğum doktorum 7 nisanda iş başı yapıyor. Bende 40 haftayı 6 nisanda dolduracağım. Doktorum 40 haftayı bulmayabilir diyor. Hiç başka doktora gitmedim devlete de kayıt açmadım. Ne yapsam bilmiyorum. Şansıma beklesem mi yoksa doğursam mı ? Canım sıkıldı. İlk gebeliğim açıkçası sürecim iyi geçti ama bu durumlar nedeniyle baya kaygılıyım.