Kızlar merhaba,
35+3 deyim. Artık doğum yaklaştı. Hamileliğimin başından beri hep tansiyonum sınırdaydı. Düzenli tansiyon ölçümü yapıyorum. Tansiyonum sürekli 12-7 13-7 çıkıyor. Birkaç kez de 14-7 oldu.
Daha önce 2 kez kardiyoloji birimine gittim. Holter takıldı, ultrasonla kalbime bakıldı ilaca başlamaya gerek görülmedi. Doktorum da her ay düzenli olarak 24 saatlik idrar takibi yapıyor hatta şu an yine biriktiriyorum.
Merak ettiğim şey tansiyonunu bu civarlarda olup Vajinal doğumu sorunsuz geçen ya da Vajinal doğum yapan var mı?