Mucize0 asil15 Herhangi bir sebebi yoktu yani ilk düşüğüm diye doktor bebekle alakalı kromozom sorunu olabilir dedi. 28 gün sonra regl oldum normalde de reglim 28 günde 1 olurdu onun gibi oldu
asil15 Mucize0 bende 13 gün önce kurtaj oldum doktor vakumlu olduğu için rahim temiz dedi iki hafta ilski yasağı koydu korun falan demedi banada bende hemen yasak sonrasi denemek istiyorum
asil15 Mucize0 aslında 9 haftalık embriyo gelişimi yokdu yani noktayken virgül olmuştu o yüzden alınması gerekdi
Busranur_mnts gizem_esmr ben klomen kullanmıştım düşük oldu doktor diğer adeti bekletti 2. klomeni kullandım ağrılarım falan oluyor tahmini yumurtlama 2 mayıs test yaptım çıkmadı daha