Haticealasahin 39+4 karnim sertti hep gergin ama simdi yumusak baya kuculdu 😳 bebek hareketli yoksa korkardim bisey oldu diye. Bu aksam oldu boyle acaba dogacak mi dogsunn 😬
aysecakir Haticealasahin ben de 37+3 benim de karnım aşağıda Bayadır canım 😅 umarım kanala girmiştir 😊
Fadimeanne Haticealasahin benim de aşağıda 26 da dondu 32+5 im şuan normal mı sanku hareketleri yavaş gibi sıklıkla olmuyor gbi bide bı çok şiş bı az şiş gbi bu normal mi bilen🙏
Deryakaya1802 Haticealasahin kanala inmiş olma belirtisi bu 😊 Ama kanala girdikten 2-4 hafta içinde Doğum gerçekleşir yazıyo çoğu yerde 🤔 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin, bebek bu ne zaman geleceği belli olmaz.
ElifAbr aysecakir aşağıya indiğini nasıl anlıyorsunuz cok belirgin bir sekilde asagiya dogru mu egimleniyor 40.haftama gireceğim ama hala yukarıda benim inmedi 🤷🏻♀️
aysecakir Haticealasahin kesinlikle geçmiyor 🤗 sağlıkla gelsinler de dünyaya, artık keyifleri ne zaman isterse 😊
Haticealasahin Gulcag Burda hep doguramadim yazanlari okuyordum ben 38 de kesin dogrurum diyordum bizde 40 lari bulcaz sanirim 😂 tez zamanda saglikla doguralim
Gulcag Haticealasahin onlardan biri benim 😂 herkes doğurdu ben kaldım 😂 kızım da bir memnun sorma teyzesi halay çekiyor içimde 🤦♀️
aysecakir ElifAbr canım mesela karnının yukarısına yani göğüs aştına elin giriyorsa anlıyorsun benim yukarıda değil fotoğraflarda bile anlaşılıyor aşağıda olduğu, çevremde öyle diyordu hatta 🙄