2662926 İkinci hamileliğim kan uyuşmazlığı var 3 ay bitti herhangi bi sıkıntı olmadı sonra sonda olur mu bilmiyorum benimle aynı soru da olanlar var mı acaba
keyfimin-kahyasi-misin 2662926 İlkinde lekelenmem oluyodu bazen iğne oluyodum bunda 35 de leke oldu iğne olmadım Ama takipli doktodumda gerek görmedi şükür bı kötü olay yasamadim
Esma006 2662926 9.haftamda kahverengi lekee ile karşılaştım bir gün süren bir durumdu doktorum hemen iğne vurdu vurulmaniz da lazım yani 20.haftadan sonra