Ya ultrasonda kafa eyriligi dediler acilden gittim ben dün bebeğe.ama böyle sallayıp attı gibi yapdi.ben detaylı her şey yaptırmıştır bir şey yokdu zaten çocuğun. Dakikamı dedim değil dedi.perontolojiye gorun dedi.bakalim ne yapcaz. Kızıma da neler söylediler sapa sağlam oldu şükür. O yüzden takmadım ama ihmal de etmicem. Kafa geriliği olunca ne oluyor anlamıyorum ki bileniniz varmi?