Kızlar üçüncü gebelik diye mi acaba yoksa planlamadan istemeden oldu diye mi bilmiyorum ama zamann geçmek bilmiyor 😮💨 ilk hamileliğim harikaydı. İkincide ikiz olduğu için ağırlaşmak dışında iyiydi. Ama bu hamilelikte çok sıkılıyorum😩 bir yorgun hissediyorum anlatamamm. Sizde durumlar nasıl