Salam qızlar men neçe gündür qirip olmuşdum üstünüze salıq dünen usm getdim uşağa göre narahat idim 21 heftelik hamileyem ama uşağlıq boynu düşüb 1 hefte erzinde 36dan 32.8 düşüb birde uşağin başi aşağidi kimdese bele birşey olub ? Başi aşaği olmaği meni qorxudur ama hekim deyrdi heçbir prablem yoxdu