Talentedmom yenigebeyim bir ara benim de öyleydi hep ishaldim ilaçlar falan etkiliyor artık alıştı bünyem şuan sorun yaşamıyorum
Kartanesi-24 yenigebeyim bende öyleyim 16. Haftadayız ama 12 haftadan beri özellikle sık sık ishal oluyorum ishal sancısı oluyor sanırım demir hapı yapabiliyormuş sizde kullanıyorsaniz o yüzdendir belki
irmak12345 yenigebeyim bana da aynısı olmuştu ve nerdeyse 10 gün sürdü berbattı enterogermina ile geçirebildim kusma da varsa kesinlikle serum taktırın
Talentedmom yenigebeyim hamileliğimde her sabah mutlaka büyük tuavleetim gelir önceden hiç öyle olmazdı