Happy_days Anlıyorum canım benim benimde 4 sene olmadı 4. Senem de hamile kaldım 5. Senemde kucağıma aldım riskli gebelik geçirdim kaybetme korlusuyla bir gebelik geçirdim düşük tehlikem bitmeyen kanamalarım bebeğin aşağıda olması erken doğum riski derken zamanında doğdu ve şuan 5,5 aylık kızım oldu çok şükür seni çok iyi anlıyorum umarım bu mübarek aylarda Rabbim sana ve isteyen herkese nasip eder bu güzel duyguyu. 🙏🩷