Kkardelenn1 Kızlar karar verdik aslında bu iki isim olacak nasipse , Adeni hep istemiştim babası da Umay isteyince bir koyalım dedik ama uyum konusunu bilemedim fikir almak istedim söylenil olarak kulağa hoş gelen hangisi sizce
busra05_ Yaaaa💖 oğlusumuzu bilmeden kız olacak hıssettıgımız için eşimin kararı hep bu isimdi ama oğlusumuz gelıyor olsunn😂 sadece umay bıle guzel aslında o kadar asil bir isimkii adıyla yaşasın saglıkla gelsınn🎀🥰
Kkardelenn1 busra05_ sağ olun inşallah ikinci evladınız kız olur tabi isterseniz 😃🌸evet gerçekten Umay tek başına çok güzel ama ben Aden i çok benimsemişim nedense vazgecemiyorum 😅