Alsemfa bende 23+2 haftalık hamileyim bende 2-3 gün kendimi yordum hareket halindeydim hareketlerini pek hissedemedim bir sorun mı oldu diye düşünüyordum hatta burada post da açtım sonra hareket etmeye başladı. Anne yorulduğu zaman bebek de yoruluyormuş dinlenme moduna geçiyormuş 🥰 o yüzden hareketlerini pek hissetmemiz mümkün olmuyor ❤️ korkmayın dinlenin sol tarafınıza uzanın geçer