Serap5561 Normal doğum sonrasında ilk muayenede Vajinal kontrol mu oluyordu karından mı bakılıyordu kızlar unutmuşum yakın zaman da olan var mı
Fundaaaa46 Serap5561 ilkinde vajinaya dikişlere sadece baktı ve karından ulstrason yaptı 2. De vajinadan ultrason yaptı
Zarifbblog Serap5561 benim çok dikişli normal doğum sonrası ki ağrıdan oturamazdım ilk kontrol alttan da karında da yaptı gayet kolay geçti acımadı zaten dikişli olduğu için dikkat ediyorlar