BebegimVeBenn_ 8+1 olduk kızlar bugün çok şükür kalp atışınıda duyduk bebeğimiz haftasıyla uyumluymuş 🌺 Adettendir keseden falan tahmin edenler vardı sizce cinsiyeti ne? Sohbet edelim hemde🤗 