Ben gittim ve pozitif sonuc aldım. Laboratuvar iyi çalışanları ve kendisi de çok ilgili. Hastası da çok fazla çevre illerden de geliyorlar. Ona rağmen tek tek anlatıyor, ilgileniyor. Başından sonuna kadar tüm süreçten çok memnunduk biz. Kendi adıma tavsiye ederim 😊