Kızlar merhaba biz Eylül 17 de tüp bebek için memorialde yumurta toplattik.Embriyoları genetik için şişli memoriale gönderdik. İki üç ayda çıkar dedikleri sonuç hala çıkmadı altı buçuk ay oldu,sürekli birşeyler bahane ediyorlar. Bir sürü zaman kaybı oldu ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.Sizlerden böyle bı durumla karşılaşan oldu mu