Asyam12 bence normal benimde böyleydi 27+4 deyiz biraz büyük bundan her gebenin farklı oluyor iç karnınız geniş ise hiç karnınız çıkmıyor böyle şeyleri takmayın kafanıza bebeğinizin kilosu boyu sağlığı yerindeyse çıkmasın göbekler de bir şey olmaz ☺️