Bol bol evde spor tarzı hareketler yapın ve ben suyum geldiği için hastaneye yatmıştım ve hiç açılmam yoktu sonra o gün 1-2 saat bir ayağım kaldırımda diğeri yerde o şekilde yürüdüm gerçekten hiç durmadan bu hareketi yaptım çok çok faydası vardı ve odaya dinlenmeye gittiğimde yatağın kenarından tutup aşağı eğilip kalktım evet zor ama bebeği aşağıya itiyor resmen yaptıkca hissediyosun bebeğini aşağıda sonra hemşire geldi dedi 7 cm açılmanız var süper . tavsiye ederim canım