Merhaba 34+3deyim şeker yüklemem ve öylesine baktırdıgım şekerler hep güzel çıktı. Ama doktorum haftama göre bebegin iri olduğunu şekerden şüphelendigini söyledi. Şeker takibi yap dedi. Ev tipi cihazla ölçüyorum. Açken 101-89-93 çıktı aynı kanla farklı uçlar takarak denedim. Bu durumu yaşayam varmı? Hangi sonucu baz alıcam.