Merhaba. Öncelikle hayırlı olsun kararınız. Ben irenbe tüp bebek merkezinde Ümit inceboza gidiyorum ve su an 37 haftalık gebeyim. Gerçekten muhteşem bir doktor hem insanlığı hem mesleki bilgisiyle parlıyor. Kendisi profesör muayene ücreti su anda 3250 TL ama paranızı çöpe atmaktansa değer birine gitmek daha önemli bence