Ayknt ben 2020 den beri her gece singulair 10 mg+deloday kullanıyordum. Alerjik astımım var. Hamilelik şüphesi oluşur oluşmaz kestim, çok şükür kriz olmadı ama mart ayında çok hastalandım o zaman doktor zyrtec yazdı sanırım 29. Haftam flndı) Bitirdim 1 kutuyu, rahat nefes aldım. Sonra bir daha kullanmadım….