yesildeniz_ Tüp bebek için bu doktoru düşünüyorum gidenler var mı? Memnun kaldınız mı? Laboratuvarı,embriyologları nasıl bilgisi olan var mı?
Leylimselin yesildeniz_ merhaba ben yeni gördüm yazdığınızı. Ben çok memnun kaldım doktor dahil tüm ekipten. Antalyanın en iyi laboratuvarına sahip diye duymuştum. Her şekilde en iyisi için çabalayan bir ekip benim ilk denemede oldu yakında doğum yapacağım
yesildeniz_ Leylimselin sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum. Allah bebeğinize hayırlı sağlıklı ömürler versin