4564 Merhaba arkadaşlar Murat Özşahin doktor nasıl sizce . Yeni gebelik oluştu doktor arayışındayım. Özelde Nahit ata gidiyorum ama bu süreçi iki doktor ile devam etmek istediğim için devlette de doktor tavsiyeleriniz nasıl
Metilk 4564 ben 3 yıl önce ilk doğumumu Murat beyde yapmıştım memnun kaldım şimdi ikinci gebeliğimde bi kaç kere gittim fakat çok yoğun olduğundan eskisi kadar ilgili değildi
Imran_deniz25 4564 murat hoca takipliyim 36.haftadayim iyi yada kötü demiyorum diyemiyorum hatta sadece ultrasonda buyuk çiziyor bebek şuan 2 hafta önde gidiyor 😬
Atlasin-Annesi 4564 merkezefendide mehmet emre peker bence muhteşem bir doktor aşırı ilgili ve kibar devlette doktor arıyorsanız bakabilirisiniz
Metilk 4564 doktor olarak merkezefendide Duygu Uçar Kartal var ona gidiyorum çok memnunum çok ilgili fakat hastane olarak şehir hastanesinde doğum yapmak istediğim için Murat özşahinle devam edeceğim artık
seymanuurr Benim ilk doğumumu kendisi yaptırmıştı çok memnunum çok sakin ve rahatlatıcı kendisi. Şimdi 2. Gebeliğim yine nasipse yine ona gitmeyi düşünüyorum
4564 seymanuurr ben gebe olduğumu yemi öğrendim muhtemelen kese bile oluşmadı . Siz öğrenir öğrenmez hemen mi gittiniz yoksa biraz bekleyip mi gittiniz
seymanuurr 4564 hemen gittim kese görünmemişti. Turgutlu devlet hastanesin de takipliyim normal Kerem beye gidiyorum şuan çok çok iyi oda
Satisati 4564 merkez efendide bu sene doğum bölümü açıldı diye biliyorum ayrıca şehir hastanesinde onur Türkmen var çok naif iyi bjr doktor