
16+4 bacak arası boş dimi doktor da öyle gördü. 2 hafta once başka bir doktor erkek demişti ama bundan sonra değişir mi bilmiyorum kız dedi dünkü doktorumda. Ultrason cok iyi değil farkındayım ama anlayan olur diye atıyorum