Elmasekeri1 3 hafta önce suyu az diye hastanede yattım dün kontrole gittim gene sınırda dedi şekerim de sınırda havuç suyu içemiyorum böyle bir durum yaşıyan var mı suyu hep sınırda olan, erken doğuma neden olur mu acaba 😔
Zeyneppp16 Elmasekeri1 benm oldu canım ama enfeksiyondan kesem delindi oyuzden suyu tamamen bitti 18 haftalıktı kaybettim. Senin 3 haftadır sınırda ise kesede bir sorun yoktur. Bebeğinin böbreklerine veya plasentasına falan bakıldımı onlarda sorun varsa da az oluyor suyu kan akışında sorun falan varsa kan sulandırıcı veriliyor sorun geçiyor diye biliyorum. Havuç yiyemiyormussun o etki ediyor diyorlar birde Deveci armudu. Kaç haftalıksın
anneoluyorumm13 Elmasekeri1 benimde tam tersi su çok çıktı doktor çok meyvemi yedin fazla meyve suyu arttırır dedi arkadaşım bilgin olsun ben günde 6-7 meyve yiyordum meyveyi çok severim şimdi yasakladı doktor Ben suyu nasıl azaltırım bilgisi olan var mı kızlar
As38- Çok bir bilgim yok üstte kalsın tecrübelileri yazar inşallah canım doktorun önerisi ne peki havuç suyunı yazan çok gördüm burda
Elmasekeri1 As38- bugün tekrar konuştum doktorla gebelik şekeri olduğu için havuç suyu içemiyorum 😔 dahiliyeye gidicem
Elmasekeri1 Zeyneppp16 28. Haftadayim bebekte bir sorun yok dedi doktor kan sulandırıcı ya başladım bakalim
Zeyneppp16 Elmasekeri1 inşallah sağlıkla al kucagına canım haftan büyük merak etme o su ona yeter Allah’ın izniyle
Elmasekeri1 anneoluyorumm13 o kadar meyve yersem sekerimi düşüremem 🤣 ay nasıl Bir ikilemde kaldım Allah yardımcımız olsun
anneoluyorumm13 Elmasekeri1 Allah yardımcımız olsun banada yasaklandı nasıl boğazımı tutucam hiç bilmiyorum 😁
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Elmasekeri1 benim su azlığı sebebiyle doğumum başlatılmıştı ama 37 haftalıktım tabi su çok azalırsa mecbur doğum yaptırmak zorunda kalabilirler yinede korkutma kendini belki suyu çoğalabilir💓
Elmasekeri1 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI şu azlığıniz bellirli bir süre oldu mu yoksa 37. Haftada mi yaşadınız peki
nurmltli61 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ya benimde suyum az ve 36 haftalığım doktor 37 de bebeği alırız dedi normal mi yaptınız sezeryan mı?
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Elmasekeri1 1 hafta öncesinde yoktu 1 hafta sonra kontrole gittim suyun azalmış dedi ya sızıntı şeklinde gelmiştir ya da plesanta yaşlanmaya başlamış ondandır dedi bende şaşırmıştım 1 haftada nasıl olurda bu kadar azalır
Elmasekeri1 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI himm 37. Hafta olunca tabi doğum başlasın istedi doktorda anladım çok geçmiş olsun
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI nurmltli61 normal doğum planladık suni sancıyla ama kaldıramadı bebeğim malesef kalp atışı yavaşlayınca sezaryen oldum